Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Razem dla Rozwoju” przystąpiło do realizacji projektu: ”Przywróćmy Wisłę mieszkańcom obszarów wiejskich”, realizowanego w ramach Planu Działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich   na lata 2014-2020.

W ramach projektu odbędą się 4 trzydniowe wyjazdy studyjne w terminach: 22-24.09.2017 – woj. mazowieckie(Hotel i Restauracja "Pod Różami"ul. Radomska 49, 26-630 Jedlnia-Letnisko), 29.09-01.10.2017 – woj. lubelskie, 06-08.10.2017 – woj. kujawsko-pomorskie, 13-15.10.2017 – woj. pomorskie (dokładne lokalizacje pozostałych szkoleń podane zostanąw późniejszych terminach). Uczestnicy wyjazdów studyjnych wezmą udział w szkoleniach  na temat wykorzystania walorów przyrodniczych, krajobrazowych i turystycznych rzeki Wisływ zrównoważonym rozwoju obszarów wiejskich. Ponadto nabędą praktyczną wiedzę na temat prowadzenia działalności gospodarczej na obszarach wiejskich, tworzenia strategii marketingowej, budowania wizerunku własnej marki, analizy rynku docelowego. W ramach części warsztatowej prezentowane będą dobre praktyki innowacyjnych inicjatyw gospodarczych opartych na wykorzystaniu rzeki Wisły na rzecz stymulowania rozwoju lokalnego. Szkolenia odbywać się będą w cyklu dwudniowym ( 10 godzin lekcyjnych).

Podczas szkoleń przewiduje się obszary tematyczne:  

- uwarunkowania prawno-organizacyjne i innowacyjne – 5 h, w tym:    

- formy prawne i organizacyjne prowadzenia działalności gospodarczej;                                        

- innowacyjne wykorzystanie naturalnych walorów rzeki Wisły na obszarach wiejskich,

- tworzenie rynku zbytu dla usług obszarów wiejskich –5 h, w tym:                                                

- strategia promocyjna i marketingowa;                                                                                          

- obsługa klienta; 

- know – how w budowaniu potencjału sprzedaży.

W ramach projektu uczestnicy mają zapewniony bezpłatny udział, obejmujący: wykłady, warsztaty, serwis kawowy składający się minimalnie z kawy, herbaty, wody, soków oraz ciastek lub ciasta. Projekt skierowany jest do mieszkańców obszarów wiejskich, samorządowców, członków Lokalnej Grupy Działania, Izb Rolniczych, stowarzyszeń Sołtysów, przedsiębiorców. Zakłada się udział 60 osób, które uczestniczyć będą w szkoleniach. Ponad połowę grupy docelowej projektu mają stanowić osoby do 35 roku życia mieszkające na obszarach wiejskich. O zakwalifikowaniu się do projektu decyduje termin zgłoszenia oraz wiek uczestnika.

Osoby zainteresowane uczestnictwem w szkoleniach proszone są o przesyłanie zgłoszeńna adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub kontakt pod nr telefonów:

+48 575 225 871,  + 48 575 225 873.

Galeria

Przejdź do galerii

 

Historia powstania

Partnerstwo Razem dla Rozwoju powstało w wyniku projektu Razem dla rozwoju – aktywizacja mieszkańców gmin Bodzanów, Bulkowo i Radzanowo na rzecz rozwoju lokalnego, realizowanego w ramach tzw. Programu Pilotażowego Leader+ Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w oparciu o środki Uni Europejskiej i Rządu RP i stanowiącego wstęp do realizacji programu Leader+ Unii Europejskiej w Polsce.

Dowiedz się więcej

Radzanowo
  • Radzanowo
Mała Wieś
  • Mała Wieś
Radzanowo
  • Radzanowo
Radzanowo
  • Radzanowo
Radzanowo
  • Radzanowo
Bodzanów
  • Bodzanów
Bodzanów
  • Bodzanów
Radzanowo
  • Radzanowo
Z prac Zarządu LGD
  • Z prac Zarządu LGD

Kontakt

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Razem dla Rozwoju”

 

09-450 Wyszogród, ul. Rębowska 52 lok. 3
   (Piętro Restauracji Zamkowa)
  tel.: +48 575 225 871,
     tel.: +48 575 225 873 
                                                                                            

LGD „Razem dla Rozwoju” © 2016. Wszystkie prawa zastrzeżone. Projekt i wykonanie: HEDEA.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w pamięci Twojego urządzenia.